מספר חודשים אחרי ההשקה העולמית, אודי Q5 וה-Q5 ספורטבק בגרסאות הפלאג אין מתוחות הפנים שלהן עושות עליה לישראל. בדומה ל-A7 פלאג אין שהוצגה לאחרונה, צמד ה-Q5 זוכים למערכת הינע עם מנוע בנזין ומנוע חשמלי יחד עם סוללה גדולה יחסית לעולם הפלאג אין. מנוע הבנזין הוא מנוע 2000 סמ"ק מודגש טורבו, שמשודך לתיבת הילוכים 7 מהירויות רובוטית, וזוג הגרסאות נבדלות בינהן במבנה (גרסאת הספורטבק היא מעיין קרוסאובר-קופה) ובמספר אלמנטים עיצוביים נוספים, בדומה להבדלים בין הוולוו XC40 ולוולוו C40 שעלתה לייצור ממש לאחרונה.
בגזרה החשמלית, יש לנו כאן סוללה גדולה יחסית לעולם הפלאג אין, בגודל 17.9 קוט"ש. סוללה זו, בהתאם לגרסה, תספיק לטווח של כ-55-57 ק"מ לפי הצהרת היצרן. ההנעה היא הנעה לכל ארבעת הגלגלים, וגרסאות ה-Q5 מתוחות הפנים יציעו אפשרות טעינה של הסוללה בעת נסיעה ושימוש במנוע הבנזין – אשר במקרה זה, ישמש במקביל גם כגנרטור וגם כיחידת ההינע הבלעדית של הרכב.
לאודי Q5 ול-Q5 ספורטבק זוג גרסאות הספק לכל אחת – 299 כ"ס או 367 כ"ס, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות, ושאר פינוקים מובנים מאליהם ברכבים בקטגוריית מחיר זו – בינהם כיוונים חשמליים למושבים, גג שמש, ריפוד עור יוקרתי, מערכת מולטימדיה עם מסך 12.3 אינץ', לוח שעונים דיגיטלי לחלוטין ועוד. המחירים – Q5 פלאג אין עם 299 כ"ס תעלה 410,700 שח, Q5 פלאג אין עם 367 כ"ס תעלה כ-447,400 ש"ח, בעוד גרסאות הספורטבק יעלו 437,70 ש"ח ו-474,400 ש"ח, בהתאם לגרסאת ההספק. למחירים אלו תתווסף אגרת רישוי בגובה 4719 שקלים.
מתלבטים אם רכב פלאג אין הוא הנכון בשבילכם? בקרו במדריך לרכב פלאג אין ותוכלו לקבל תשובות לכל השאלות!
מרוצים מהאודי Q5 פלאג אין שלכם? שוקלים לרכוש כזו, או כל רכב פלאג אין אחר? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי