כפי שציינו בכתבת "מה מחכה לנו ב-2022 בישראל", המערך החשמלי ומערך הפלאג אין של קונצרן PSA בישראל צפוי לעיבוי משמעותי: בין השאר צפויים להגיע 3 דגמים מסחריים קטנים חשמליים (אופל קומבו חשמלית, סיטרואן ברלינגו חשמלית ופיג'ו ריפטר חשמלי), סיטרואן ג'מפי חשמלית, ומספר דגמי פלאג אין – בינהם אופל אסטרה, פיג'ו 308 וסיטרואן C5X. אלו יצטרפו למערך החשמלי ולמערך הפלאג אין הקיים של PSA בישראל שמונה מספר לא מבוטל של דגמים – בינהם למשל הסיטרואן C4 החשמלית אותה בחנו ממש לאחרונה במגזין.
ההשקות הגדולות בישראל עוד לא התחילו אפילו, וכבר כעת אנו מתבשרים על הסנונית הראשונה של 2023 מטעם PSA בישראל – סיטרואן C5 פלאג אין, הקרוסאובר הגדול של סיטרואן, זוכה למתיחת פנים ויגיע ארצה בסוף השנה הקרובה או בתחילת 2023 (לפחות כך לפי התחזיות, עם משבר השבבים – אין באמת לדעת באופן וודאי). בין העדכונים שהגרסה מתוחת הפנים מציעה: מסך מולטימדיה חדש בגודל 10 אינץ', ג'אנטים חדשים בגודל 18 אינץ', עיצוב מעודכן מבחוץ ומושבים חדשים.
יחידת ההינע נותרת ללא שינוי – זו מערבת בין מנוע הבנזין בנפח 1600 סמ"ק של הקונצרן, גיר 8 מהירויות פלנטרי ומערכת פלאג אין עם סוללה שתאפשר נסיעה לטווח של כ-55 ק"מ במהירות מקסימלית של 135 קמ"ש. אך כפי שציינו, מדובר במתיחת פנים עיצובית בעיקרה ולא ברכב חדש לחלוטין, ובהקשר זה עושה רושם כי סיטרואן ביצעו הכלאה מעניינית בין ה-C3 איירקרוס הקטנה ל-C5 היוצאת, והתוצאה לפניכם. הדגם, כאמור, יגיע ארצה בסביבות סוף 2022-תחילת 2023.
מתלבטים לגבי רכב פלאג אין? המדריך לרכב פלאג אין יכול לסייע!
מה דעתכם על מתיחת הפנים של הסיטרואן C5 פלאג אין? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי