רובוטי טעינה לרכב החשמלי הם לא דבר חדש, והם מגיעים בשלל צורות וגדלים, כולל אופציה לטעינה אלחוטית. רובוטים אלו מהווים פתרון יעיל למצבים בהם לא ניתן להתקין עמדת טעינה או להתחבר לתשתית קבועה במתחמים ומרחבים שונים. כעת מוצר נוסף מהסדרה הגיע לישראל, תחת כנפי תדיראן אנרגיה חדשה, מקבוצת תדיראן. אז איך זה עובד?
רשימת אביזרי חובה לרכב החשמלי החדש שלכם
השימוש של רובוט הטעינה הנייד
כאמור, הרובוט אינו זקוק לעמדה או תשתית קבועה, והוא יכול לשמש בעסקים מגוונים: חניונים של קניונים, משרדים ומגדרי מגורים; שדות תעופה כמו נתב"ג; תחנות רכבת; חניונים ציבוריים; ועוד. הרובוט כבר שווק ביבשת אמריקה ואסיה (ובמדינות כמו יפן, גרמניה והולנד), וזמין כעת לרכישה בישראל.
מתלבטים לגבי מעבר לרכב חשמלי? המדריך לרכב חשמלי יעשה לכם סדר!
נתונים טכניים של רובוט טעינה נייד
לעמדה הניידת יש סוללה בגודל של 185 קוט"ש, המאפשרת לטעון כעשרה רכבים (תלוי רכב, כמובן) בכל מחזור טעינה של הרובוט. הוא תומך בטעינה מהירה בקצב מקסימלי של 60 קילוואט, מה שמאפשר טעינה מ-20%-80% של הרכב תוך כ-30 דקות. בטעינה איטית, הוא תומך בקצב של 22 קילוואט. את הרובוט עצמו ניתן לטעון במלואו תוך כ-8 שעות. בקצב נסיעה של 5 קמ"ש, הפעלתו מתבצעת באמצעות שלט.
להרחבה בנושא מושגים טכניים, מומלץ לעיין במילון המושגים החשמלי
הישארו מעודכנים בכל החדשות של עולם הרכב החשמלי
אנו מאחלים לכולם ימים שקטים בתקופה קשה זאת, ושהחדשות היחידות שנקבל יהיו לגבי דגמי רכבים חשמליים חדשים.
רוצים להישאר מעודכנים לגבי כל הדגמים החשמליים בישראל? לאחרונה פתחנו קבוצת וואטסאפ, בנוסף לקבוצת הטלגרם שלנו, ואתם מוזמנים להצטרף גם אליה!
רוצים לדבר על רכבים חשמליים? בואו לקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי, פלאג אין והיברידי
הקפנו את ישראל ברכב חשמלי עם גג סולארי – צפו במסע המלא!