הקו העיצובי החדש של יונדאי, שהחל את דרכו בעיצוב של היונדאי איוניק 5 החשמלית, ממשיך לחלחל הלאה לדגמים הנוספים של היצרנית. יחד עם הליכה נחושה לכיוון החשמלי, בעיקר בדמותה של האיוניק 5 שזוכה לפופולריות בישראל והיונדאי איוניק 6 (שהשקתה צפויה להתרחש בחודש מאי הקרוב), היצרנית ממשיכה לשכלל את הקו העיצובי המרשים שלה – אותו ראינו כבר בין השאר ביונדאי אלנטרה (שצפויה גם כן לעבור בקרוב מתיחת פנים משמעותית) ובדור החדש של היונדאי קונה החשמלית.
כעת – דגם נוסף של היצרנית זוכה לעדכון מסיבי בכל הנוגע למראה החיצוני – הפעם זו היונדאי סונטה. מכונית המנהלים הגדולה של יונדאי (אחות קטנה לג'נסיס G80 החשמלית ששרתה אותנו גם במסע להקפת ישראל ברכב חשמלי) נוטשת את מה שהיינו קוראים לו "עיצוב הביניים" הקודם, וזוכה לעדכון מקיף ותואם לקו העדכני של יונדאי – כשהבולט בו ביותר הוא פס הלד לכל רוחבו של הגריל הקדמי.
מבחינה מכאנית, לא צפויים בשלב זה שינויים במערכת ההינע של הרכב. המערך ההיברידי צפוי להיות דומה גם לזה שראינו ביונדאי קונה הייבריד והוא יכלול סוללה בגודל 1.6 קוט"ש, אשר במקרה של הסונטה מצורפת למנוע בנזין בנפח 2000 סמ"ק אשר פועל במחזור אטקינסון ומספק כרגע 192 כ"ס כשהגלגלים המניעים את כל החבילה הם הגלגלים הקדמיים.
אז מעבר לעיצוב החיצוני, אותו ניתן לראות בבירור בתמונות ולהבין עד כמה הרכב השתנה (ומזכיר כעת מאוד בעיצובו את האיוניק 6), גם פנים הרכב זכה לעדכון נרחב וכעת מציג לנו קונסולה מרכזית חדשה עם תצורת זוג המסכים הצמודים שראינו במרבית הדגמים החדשים של קונצרן יונדאי-קיה, עם זוג מסכי 12.3 אינץ' – אחד שמשמש כמערכת המולטימדיה והשני כלוח השעונים. הדגם צפוי להגיע לישראל באמצע שנת 2024, בהנחה שלא יתקפו אותנו משברים גלובליים נוספים.
קבוצה קטנה קיבלה גישה לכתבה זו לפני כולם! רוצים גם? הצטרפו לקבוצת הטלגרם של מגזין פלאג מג !
מה דעתכם על העדכון ליונדאי סונטה הייבריד? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק "עוברים לרכב חשמלי"!
אתם בטיקטוק? גם אנחנו! בואו לבקר אותנו בערוץ הטיקטוק של מגזין פלאג מג!