ממש לאחרונה, דיווחנו לכם כי מיצובישי אאוטלנדר פלאג אין עדכני צפוי לצאת לשוק, והלילה – מיצובישי השיקה אותו רשמית. אומנם, בשלב זה מדובר בדגם שיצא רק ביפן, אך הוא יתגלגל לארה"ב, ולאירופה (וגם אלינו כתוצאה מכך) במהלך השנה הקרובה – והשינויים לא צפויים להיות מהותיים. למי שאינו מעודכן, המיצובישי אאוטלנדר הוותיק עבר שדרוג משמעותי בשנה האחרונה, אך גרסאת הפלאג אין שלו – שזכתה לפופולריות גם בארץ (ונחשבה לפלאג אין הנמכרת בעולם) לא אוזכרה בתחילה, פרט לאימרות כי אחת כזו תגיע, מתישהו.

אז אם יש לכם מיצובישי אאוטלנדר פלאג אין כיום, וחיכיתם להשקתו הרשמית כדי לשדרג – אתם תשמחו מאוד לשמוע ולראות את המפרט. פרט למראה המודרני (ואף כוחני משהו), ולשארית השדרוגים שהרכב עבר בתוך תא הנוסעים ומתחת למכסה המנוע, מערך הפלאג אין זוכה כאן לשיפור – המיצובישי אאוטלנדר פלאג אין החדש יגיע עם סוללה בגודל 20 קוט"ש, שתספק לפי הצהרת מיצובישי טווח של 87 קילומטרים. טווח זה הוא הטווח המוצהר ביפן, והוא עלול להשתנות לפי תקן ה-WTLP, אך מדובר בטווח מרשים בהחלט לרכב פלאג אין.
בנוסף, המיצובישי אאוטלנדר פלאג אין החדש יאפשר – לראשונה בדגם – שבעה מקומות כברירת מחדש, מה שבהחלט יקל על לקוחות רבים של משפחת האאוטלנדר שהדירו רגליהם מגרסאת הפלאג אין עד כה בגלל ששורת המושבים האחרונה נעדרה ממנה. המיצובישי אאוטלנדר פלאג אין החדש יגיע גם עם מערכת הנעה לכל הגלגלים – נגזרת של מערכת הפלאג אין, יחד עם מספר מצבי נהיגה שיאפשרו בין השאר נהיגה על חשמל בלבד, נהיגה היברידית, ושימוש במנוע הבנזין לצורך טעינת הסוללה בזמן עמידה במקום או נסיעה. מיכל הדלק גם הוא הוגדל על מנת לספק, בכל זאת, טווח גדול יותר בסך הכל. מיצובישי לא שחררה בשלב זה פרטים לגבי מערכת הטעינה של הרכב – מה יהיה קצב הטעינה והאם תהינה תמיכה בטעינה מהירה כפי שיש באאוטלנדר היוצא, אך מאחת התמונות ששוחררו (בתחתית הכתבה) ניתן לראות כי חוץ ממחבר טייפ 1, שנפוץ ביפן, יש מימינו גם שקע טעינה מכוסה, שייתכן וישמש לטעינה בקצב מהיר יותר בעמדה מהירה. הרכב, כאמור, צפוי להגיע ארצה לכל המאוחר ב-2023.
מתלבטים אם רכב שכזה יתאים לכם? המדריך לרכב פלאג אין הוא המדריך בשבילכם!
לא יכולים לחכות שהמיצובישי אאוטלנדר פלאג אין החדש יגיע ארצה? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי
