פורשה קאיין פלאג אין וקאיין פלאג אין קופה מגיעות ארצה בגרסאת פלטינום אדישן

פורשה משיקה בישראל את גרסאת הפלטינום אדישן של הקאיין פלאג אין והקאיין קופה פלאג אין, החל מ-725 אלף שקלים

פורשה היא אחת החברות המסקרנות בתחום הרכב החשמלי – בעוד החברה ידועה ומפורסמת מאוד במנועי הבוקסר שלה, בפורשה לא נחו על זרי המסורת והציגו לפני כמה שנים את התשובה החשמלית של החברה לרכבי היוקרה החשמליים – הפורשה טייקן. גרסאת הטייקן האחרונה שנולדה לעולם היא הפורשה טייקן GTS שהוצגה זה מכבר בתערוכת לוס אנג'לס, ואף תגיע ארצה במהלך השנה. התחום החשמלי בפורשה אף זכה לחיזוק דרסטי מצד הצרכנים, כאשר בהשנה החולפת התוודענו כי דגמי הטייקן החשמליים מכרו יותר יחידות מה-911 הפופולרית, אשר מאז ומעולם מכרה כמות מאוד גדולה בזכות השם המוכר והנחשק שלה וההיסטוריה המפוארת של הדגם הוותיק הזה.

פורשה קאיין פלאג אין
פורשה קאיין פלטינום אדישן פלאג אין. מחירים החל מ-725 אלף שקלים (מקור: אתר פורשה העולמי)

למרות שבתחום החשמלי יש לפורשה רק את הטייקן על כלל גרסאותיה, החברה לא מזניחה את ענף הפלאג אין, ובחברה מציגים כעת רמת גימור חדשה – הפלטינום אדישן – לזוג גרסאות הפלאג אין של הפורשה קאיין. יחידת ההינע כאן מורכבת ממנוע בנזין בנפח 3000 סמ"ק בתצורת V6, אליו משודכת סוללה בגודל 17.9 קוט"ש אשר מספקת טווח נסיעה משוער על חשמל בלבד של כ-43 ק"מ.

פורשה קאיין פלאג אין
פנים הרכב זוכה למספר עיטורים ושינויים קוסמטיים קטנים ביחס לדגם "הרגיל" (מקור: אתר פורשה העולמי)

רמת הגימור פלטינום אדישן מוסיפה בין השאר ג'אנטים בגודל 21 אינץ', יחודיים לגרסאת הפלטינום אדישן, יחד עם מספר אלמנטים עיצוביים בפנים הרכב ומחוצה לו ובחירה בצבעים אקסקלוסיביים לדגם. רמת הגימור הזו זמינה כבר מהיום להזמנה בישראל, כאשר הרכבים הראשונים שיוזמנו יגיעו ארצה כפי הנראה במהלך הרבעון השלישי של שנת 2022. המחירים של הפורשה קאיין פלאג אין בגרסאת הפלטינום אדישן מתחילים מ-725,000 ש"ח או 755,000 ש"ח לגרסאת הקאיין קופה.

מתלבטים לגבי רכב פלאג אין? המדריך לרכבי פלאג אין יעשה לכם סדר!

מה דעתכם על הפורשה קאיין פלטינום אדישן פלאג אין? בואו לדבר איתנו על זה בקבוצת הפייסבוק הרשמית של מגזין פלאג מג – עוברים לרכב חשמלי

פורשה קאיין פלאג אין
פורשה קאיין פלאג אין פלטינום אדישן (מקור: אתר פורשה העולמי)